Poniedziałek

  • Zdrowy kręgosłup

    -

    Krzysztof

  • TBC

    -

    Mariusz

  • Power Pilates

    -

    Ola B.

  • Obwód Stacyjny

    -

    Ola B.

Wtorek

  • Pilates

    -

    Paulina

  • Ramiona & Płaski brzuch

    -

    Ewelina

  • Brazylijskie Pośladki

    -

    Ewelina

  • Joga

    -

    Marta

Środa

  • Już wkrótce

    -

    nowe zajęcia

  • Tabata

    -

    Paulina

  • BUP

    -

    Paulina

Czwartek

  • Zdrowy kręgosłup

    -

    Krzysztof

  • Turbo spalanie

    -

    Kinga

  • BUP

    -

    Kinga

  • TBC

    -

    Ewelina

Piątek

  • Stop Cellulit

    -

    Ewelina

  • Zdrowy kręgosłup

    -

    Krzysztof

  • Joga

    -

    Marta

Sobota

  • Pilates

    -

    Paulina

  • Ramiona & Płaski brzuch

    -

    Paulina

Na zajęcia fitness obowiązują wcześniejsze zapisy pod numerem telefonu 81 452 85 05 lub drogą elektroniczną fitness@hotelforumlublin.pl.

Minimalna liczba uczestników na zajęciach to 5 osób.

Zobacz cennik

Spalanie i kondycja

Trening aerobowy, którego celem jest szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrniają ciało i pomagają w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Maksymalne efekty gwarantuje połączenie ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zróżnicowane ćwiczenia świetnie wpływają na całą sylwetkę. Jeśli oczekujesz dobrej zabawy i szybkich efektów – dołącz do Nas

Forma aerobiku do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Trening wzmacniająco-kształtujący. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę : płaski brzuch, jędrne pośladki, smukłe uda. Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyspieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. Jest to również dobra metoda alby rozprawić się z cellulitem.

To metoda dynamicznego treningu oporowego, ukierunkowanego na rozwój siły, wytrzymałości, wydolności tlenowej, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, a także korzystnie wpływa na budowanie masy kości. Podczas zajęć pokonujemy 2 – 3 obwody, w których skład wchodzi od 8 do 12 stacji, na każdej z nich wykonywane jest ćwiczenie przez określony czas (np. 1min.), przerwa między poszczególnymi stacjami wynosi od 15 do 20 sekund.

Trening ukierunkowany na wyrzeźbienie pięknej pupy, poprzedzony ciekawą rozgrzewką aerobową. Zajęcia angażujące trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą jędrne, krągłe i kształtne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie ćwiczeń wzmacniających mięśnie ud i brzucha. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia powoduje, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. Trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania.

Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka oraz zmniejszony obwód w talii. Zajęcia składają się z części wstępnej, która ma na celu podniesienia tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami.

Niezwykle intensywny trening interwałowy. Prawidłowo wykonywany poprawia wydolność areobową i anaerobową, przyspiesza metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej.

Zajęcia z modelowania całego ciała, które sprawdzą się dla osób, które osób początkujących jak i zaawansowanych. W treningu TBC łączymy ćwiczenia siłowe (wzmacniająco-modelujące) jak i aerobowe (kondycyjno – wydolnościowe). Charakterystyczne dla tych zajęć jest używanie różnego typu sprzętu min. są to hantle, piłki, stepy, obciążniki. Głównym celem zajęć jest poprawa przemiany materii, spalanie większej ilości kalorii a co za tym idzie poprawa naszej sylwetki.

Ciało i umysł

Troska o zdrowy i mocny kręgosłup powinna więc być dla Ciebie być priorytetem! Tylko regularne, systematyczne ćwiczenia skutecznie zniwelują dolegliwości oraz uchronią Twój kręgosłup przed degeneracją, która następuje poprzez siedzący lub stojący tryb pracy, zgarbioną sylwetkę, asymetryczne przeciążenie ciała (noszenie torby zawsze na tym samym ramieniu) a przede wszystkim wszechobecny stres.
Zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
Sesje oparte są na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających, koordynacyjnych i równoważnych (na bazie pilatesa i jogi). Odciążają kręgi wzmacniając głębokie partie mięśniowe pleców oraz likwidują przykurcze mięśni wydłużając i rozluźniając napięcia.

To gimnastyka doskonalona na przestrzeni wieków, o charakterze relaksacyjnym. Ćwiczenia rozciągają mięśnie, uwydatniając ich naturalny kształt, rozluźniają stawy, uelastyczniają kręgosłup, zapobiegają kontuzjom, zwiększają efektywność ćwiczeń siłowych i aerobowych, a przy dłuższym praktykowaniu poprawiają pracę narządów wewnętrznych.

Bardziej intensywna wersja pilatesu. Ćwiczenia angażujące całe ciało ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich. Dzięki podniesieniu intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalanych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie tempa metabolizmu. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech. Ćwiczenia polecane są wszystkim. Zapobiegają bólom kręgosłupa, wysmuklają sylwetkę i poprawiają postawę. Relaksują, redukują stres oraz napięcie np. w okolicy karku.

Zestaw ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. Ćwiczenia odbywają się przy spokojnej relaksacyjnej muzyce. Ruchy są wolne i precyzyjne. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech. Ćwiczenia polecane są wszystkim. Zapobiegają bólom kręgosłupa, wysmuklają sylwetkę i poprawiają postawę. Relaksują, redukują stres oraz napięcie np. w okolicy karku.