Poniedziałek

  • Zdrowy kręgosłup

    -

    Krzysztof

  • Slavica Dance

    -

    Monika

  • Power Pilates

    -

    Ola

  • Tabata + Stretching

    -

    Ola

Wtorek

  • Pilates

    -

    Paulina

  • TBC (Total Body Conditioning)

    -

    Ewelina

  • Brazylijskie Pośladki

    -

    Ewelina

  • Joga

    -

    Marta

Środa

  • Zdrowy kręgosłup

    -

    Krzysztof

  • Salsa Solo

    -

    Jacek

  • Tabata + Stretching

    -

    Paulina

  • BUP

    -

    Paulina

Czwartek

  • Pilates

    -

    Paulina

  • Turbo spalanie

    -

    Kinga

  • BUP

    -

    Kinga

Piątek

  • TBC (Total Body Conditioning)

    -

    Iza

  • Zdrowy kręgosłup

    -

    Krzysztof

  • Joga

    -

    Marta

Sobota

  • Pilates

    -

    Paulina

  • Ramiona & Płaski brzuch

    -

    Paulina

Na zajęcia fitness obowiązują wcześniejsze zapisy pod numerem telefonu 81 452 85 05 lub drogą elektroniczną fitness@hotelforumlublin.pl.

Minimalna liczba uczestników na zajęciach to 5 osób.

Zobacz cennik

Spalanie i kondycja

Trening aerobowy, którego celem jest szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrniają ciało i pomagają w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Maksymalne efekty gwarantuje połączenie ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zróżnicowane ćwiczenia świetnie wpływają na całą sylwetkę. Jeśli oczekujesz dobrej zabawy i szybkich efektów – dołącz do Nas

Forma aerobiku do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Trening wzmacniająco-kształtujący. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę : płaski brzuch, jędrne pośladki, smukłe uda. Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyspieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. Jest to również dobra metoda alby rozprawić się z cellulitem.

Zajęcia, które łączą w sobie intensywny wysiłek i głęboki relaks. Pierwsza połowa zajęć skupia się na bardzo efektywnej metodzie spalania kalorii. Tabata pozwala na podkręcenie metabolizmu nawet na 48 godzin! Oznacza to, że dodatkowe kalorie spalasz nie tylko na treningu, ale i wiele godzin po wyjściu z sali. To również dobra opcja dla tych, którzy szybko się nudzą – poszczególne ćwiczenia wykonujemy krótko, z niewielką liczbą powtórzeń. Druga część pozwoli na wyciszenie organizmu i rozluźnienie mięśni po całym dniu. Stretching przyspiesza regenerację po treningu i zmniejsza poziom stresu. Zapraszamy wszystkich fanów ciężkiej, ale mądrej pracy i szybkich efektów!

Trening ukierunkowany na wyrzeźbienie pięknej pupy, poprzedzony ciekawą rozgrzewką aerobową. Zajęcia angażujące trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą jędrne, krągłe i kształtne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie ćwiczeń wzmacniających mięśnie ud i brzucha. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia powoduje, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. Trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania.

Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka oraz zmniejszony obwód w talii. Zajęcia składają się z części wstępnej, która ma na celu podniesienia tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami.

Jest to nowa forma aktywności fizycznej skierowana do wszystkich niezależnie od wieku. Zajęcia łączące w sobie fitness oraz elementy tańców ludowych. Ćwiczeniom towarzyszy specjalnie skomponowana skoczna folkowa muzyka, wzbogacona o wyrazisty nowoczesny bit. Slavica Dance to mocny „fat burner” pozwalający wyszczuplić i wymodelować sylwetkę; podczas ok. 55 minutowego treningu można spalić do 600 kalorii. Duże zaangażowanie pracy rąk ma pozytywny wpływ na ruchomość w stawach barkowych, zwiększenie mobilności odcinka piersiowego kręgosłupa i poprawę wydolności tlenowej. Nauka i powtarzanie tanecznych kroków wyrabia koordynację ruchową oraz daje większą świadomość ciała.

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy pragną oswoić się z salsą, ale nie zdecydowali się, by tańczyć w parach. Podczas zajęć nauczysz się podstawowych kroków salsy, oraz podstawowych figur solowych. Salsa jest pewnego rodzaju muzycznym mixem, kształtującym się na Karaibach, szczególnie rozwiniętym na Kubie i w Ameryce Południowej. Łączy najlepsze elementy wielu kultur, afrykańskich instrumentów, języka hiszpańskiego i jazzu. Dzięki tej mieszance powstał rytm, który z ogromną siłą przemawia do wszystkich, niezależnie od miejsca zamieszkania. Niezwykle popularna na całym świecie, kilka lat temu dotarła też do Polski

Zajęcia fitness pozwalające wzmocnić całe ciało oraz wyrzeźbić mięśnie. Dodatkową zaletą jest ogrom spalonych kalorii oraz zdecydowana poprawa kondycji, pracujemy nad całym ciałem. W zajęciach może uczestniczyć każdy bez względu na stopień zaawansowania. Trening TBC to ćwiczenia aerobowe, które przyczyniają się do podkręcenia metabolizmu jak również ćwiczenia wzmacniające mięśnie, które mają na celu ukształtowanie smukłej sylwetki. Zajęcia odbywają się przy energetycznej muzyce z wykorzystaniem różnych akcesoriów. Intensywny trening oraz świetna zabawa!

Ciało i umysł

Troska o zdrowy i mocny kręgosłup powinna więc być dla Ciebie być priorytetem! Tylko regularne, systematyczne ćwiczenia skutecznie zniwelują dolegliwości oraz uchronią Twój kręgosłup przed degeneracją, która następuje poprzez siedzący lub stojący tryb pracy, zgarbioną sylwetkę, asymetryczne przeciążenie ciała (noszenie torby zawsze na tym samym ramieniu) a przede wszystkim wszechobecny stres.
Zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
Sesje oparte są na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających, koordynacyjnych i równoważnych (na bazie pilatesa i jogi). Odciążają kręgi wzmacniając głębokie partie mięśniowe pleców oraz likwidują przykurcze mięśni wydłużając i rozluźniając napięcia.

To gimnastyka doskonalona na przestrzeni wieków, o charakterze relaksacyjnym. Ćwiczenia rozciągają mięśnie, uwydatniając ich naturalny kształt, rozluźniają stawy, uelastyczniają kręgosłup, zapobiegają kontuzjom, zwiększają efektywność ćwiczeń siłowych i aerobowych, a przy dłuższym praktykowaniu poprawiają pracę narządów wewnętrznych.

Bardziej intensywna wersja pilatesu. Ćwiczenia angażujące całe ciało ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich. Dzięki podniesieniu intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalanych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie tempa metabolizmu. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech. Ćwiczenia polecane są wszystkim. Zapobiegają bólom kręgosłupa, wysmuklają sylwetkę i poprawiają postawę. Relaksują, redukują stres oraz napięcie np. w okolicy karku.

Zestaw ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. Ćwiczenia odbywają się przy spokojnej relaksacyjnej muzyce. Ruchy są wolne i precyzyjne. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech. Ćwiczenia polecane są wszystkim. Zapobiegają bólom kręgosłupa, wysmuklają sylwetkę i poprawiają postawę. Relaksują, redukują stres oraz napięcie np. w okolicy karku.