Poniedziałek

  • Zdrowy kręgosłup

    -

    Krzysztof

  • Cardio Latino

    -

    Sylwia

  • Power Pilates

    -

    Ola

  • Tabata + Stretching

    -

    Ola

Wtorek

  • Pilates

    -

    Paulina

  • Fat Burning

    -

    Agata

  • BUP

    -

    Agata

  • Joga

    -

    Marta

Środa

  • Zdrowy kręgosłup

    -

    Krzysztof

  • Cardio Latino

    -

    Sylwia

  • Tabata + Stretching

    -

    Paulina

  • BUP

    -

    Paulina

Czwartek

  • Pilates

    -

    Paulina

  • Fat Burning

    -

    Ewelina

  • Brazylijskie Pośladki

    -

    Ewelina

  • Stretch & Relax

    -

    Ola

Piątek

  • Zdrowy kręgosłup

    -

    Krzysztof

  • Joga

    -

    Marta

Sobota

  • Pilates

    -

    Paulina

  • Ramiona & Płaski brzuch

    -

    Paulina

Na zajęcia fitness obowiązują wcześniejsze zapisy pod numerem telefonu 81 452 85 05 lub drogą elektroniczną fitness@hotelforumlublin.pl.

Minimalna liczba uczestników na zajęciach to 5 osób.

Zobacz cennik

Spalanie i kondycja

Trening aerobowy, którego celem jest szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrniają ciało i pomagają w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Maksymalne efekty gwarantuje połączenie ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zróżnicowane ćwiczenia świetnie wpływają na całą sylwetkę. Jeśli oczekujesz dobrej zabawy i szybkich efektów – dołącz do Nas

Forma aerobiku do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Trening wzmacniająco-kształtujący. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę : płaski brzuch, jędrne pośladki, smukłe uda. Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyspieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. Jest to również dobra metoda alby rozprawić się z cellulitem.

Zajęcia, które łączą w sobie intensywny wysiłek i głęboki relaks. Pierwsza połowa zajęć skupia się na bardzo efektywnej metodzie spalania kalorii. Tabata pozwala na podkręcenie metabolizmu nawet na 48 godzin! Oznacza to, że dodatkowe kalorie spalasz nie tylko na treningu, ale i wiele godzin po wyjściu z sali. To również dobra opcja dla tych, którzy szybko się nudzą – poszczególne ćwiczenia wykonujemy krótko, z niewielką liczbą powtórzeń. Druga część pozwoli na wyciszenie organizmu i rozluźnienie mięśni po całym dniu. Stretching przyspiesza regenerację po treningu i zmniejsza poziom stresu. Zapraszamy wszystkich fanów ciężkiej, ale mądrej pracy i szybkich efektów!

Trening ukierunkowany na wyrzeźbienie pięknej pupy, poprzedzony ciekawą rozgrzewką aerobową. Zajęcia angażujące trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą jędrne, krągłe i kształtne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie ćwiczeń wzmacniających mięśnie ud i brzucha. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia powoduje, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. Trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania.

Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka oraz zmniejszony obwód w talii. Zajęcia składają się z części wstępnej, która ma na celu podniesienia tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami.

Zajęcia oparte na prostych układach choreograficznych, wykorzystujące różne style taneczne. Podczas tych zajęć poprawisz swoją kondycję, zwiększysz wydolność organizmu, usprawnisz swój układ sercowo – naczyniowy i oczywiście spalisz tkankę tłuszczową. Cardio latino to idealne połączenie treningu z dobrą zabawą, dodający mnóstwo energii.

Ciało i umysł

Troska o zdrowy i mocny kręgosłup powinna więc być dla Ciebie być priorytetem! Tylko regularne, systematyczne ćwiczenia skutecznie zniwelują dolegliwości oraz uchronią Twój kręgosłup przed degeneracją, która następuje poprzez siedzący lub stojący tryb pracy, zgarbioną sylwetkę, asymetryczne przeciążenie ciała (noszenie torby zawsze na tym samym ramieniu) a przede wszystkim wszechobecny stres.
Zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
Sesje oparte są na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających, koordynacyjnych i równoważnych (na bazie pilatesa i jogi). Odciążają kręgi wzmacniając głębokie partie mięśniowe pleców oraz likwidują przykurcze mięśni wydłużając i rozluźniając napięcia.

Zajęcia, które sprawią, że poczujesz się jak po dobrym masażu. Zaprojektowane z myślą o głębokim rozluźnieniu mięśni, poprawieniu mobilności i bezpiecznej pracy z ciałem. Osoby początkujące mogą wykorzystać je jako okazję do nauki kontrolowania swojego ciała i poznania granic indywidualnego zakresu ruchu. Dla bardziej zaawansowanych jest to dobry pomysł na zrelaksowanie organizmu po większym wysiłku i zwiększenie elastyczności stawów. Godzinna sesja łączy w sobie elementy jogi, pilatesu i stretchingu. Działa kojąco na ból kręgosłupa, wycisza i jest poprowadzona w taki sposób, aby każdy mógł skupić się na sobie i we własnym tempie osiągać zamierzone rezultaty.  

To gimnastyka doskonalona na przestrzeni wieków, o charakterze relaksacyjnym. Ćwiczenia rozciągają mięśnie, uwydatniając ich naturalny kształt, rozluźniają stawy, uelastyczniają kręgosłup, zapobiegają kontuzjom, zwiększają efektywność ćwiczeń siłowych i aerobowych, a przy dłuższym praktykowaniu poprawiają pracę narządów wewnętrznych.

Bardziej intensywna wersja pilatesu. Ćwiczenia angażujące całe ciało ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich. Dzięki podniesieniu intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalanych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie tempa metabolizmu. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech. Ćwiczenia polecane są wszystkim. Zapobiegają bólom kręgosłupa, wysmuklają sylwetkę i poprawiają postawę. Relaksują, redukują stres oraz napięcie np. w okolicy karku.

Zestaw ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. Ćwiczenia odbywają się przy spokojnej relaksacyjnej muzyce. Ruchy są wolne i precyzyjne. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech. Ćwiczenia polecane są wszystkim. Zapobiegają bólom kręgosłupa, wysmuklają sylwetkę i poprawiają postawę. Relaksują, redukują stres oraz napięcie np. w okolicy karku.

Zajęcia fitness w Lublinie

Zapraszamy na zajęcia fitness, które prowadzimy w naszym klubie w Lublinie. Zróżnicowana oferta usatysfakcjonuje zarówno osoby zainteresowane szybkim spalaniem tkanki tłuszczowej, jak i amatorów poprawienia kondycji całego ciała. Zajęcia prowadzimy sześć dni w tygodniu, a szczegółowa rozpiska jest na bieżąco aktualizowana na naszej stronie. W zależności od indywidualnych oczekiwań można zdecydować się na ćwiczenia nakierowane na brzuch, uda i pośladki, na ramiona oraz płaski brzuch lub na brazylijskie pośladki. Oferta obejmuje również jogę, pilates, slavica dance, tabatę i stretching. Zachęcamy do zapisania się na ćwiczenia dla zdrowia kręgosłupa, dzięki którym zadbasz o jego kondycję i utrzymanie prawidłowej sylwetki. Tego typu zajęcia fitness są prowadzone przez profesjonalistów czuwających nad profilaktycznym i terapeutycznym charakterem aktywności. Osobom zainteresowanym uzyskaniem szczupłej sylwetki polecamy treningi aerobowe, które zapewniają turbo spalanie w błyskawicznym czasie.