Hotel Forum
Fitness SPA & Wellness

ul. Obywatelska 8
20-092 Lublin
tel. 81 452 85 05
tel. 519 404 757

Grafik Zajęć Fitness

Strefa sprzętu siłowego

Spalanie i kondycja

STOP CELLULIT

System wykorzustujący jedną z form areobiku tzw. ATB. Celem głównym ćwiczeń jest poprawa siły mięśniowej, elastyczności i kształtu mięśni. Natomiast trening stop cellulit dodatkowo wykorzystuje kombinacje ćwiczeń cardio. Zajęcia nie mają ustalonej choreografii. Często wykorzystuje się rózne przybory np.: obciążniki, taśmy lub piłki.

BUP - BRZUCH / UDA / POŚLADKI

Forma aerobiku do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Trening wzmacniająco-kształtujący. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę : płaski brzuch, jędrne pośladki, smukłe uda. Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyspieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. Jest to również dobra metoda alby rozprawić się z cellulitem.

OBWÓD STACYJNY

To metoda dynamicznego treningu oporowego, ukierunkowanego na rozwój siły, wytrzymałości, wydolności tlenowej, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, a także korzystnie wpływa na budowanie masy kości. Podczas zajęć pokonujemy 2 - 3 obwody, w których skład wchodzi od 8 do 12 stacji, na każdej z nich wykonywane jest ćwiczenie przez określony czas (np. 1min.), przerwa między poszczególnymi stacjami wynosi od 15 do 20 sekund.

TBC (Total Body Condition)

Zajęcia z modelowania całego ciała, które sprawdzą się dla osób, którę osób początkujących jak i zaawansowanych. W treningu TBC łączymy ćwiczenia siłowe (wzmacniająco-modelujące) jak i aerobowe (kondycyjno-wydolnościowe). Charakterystyczne dla tych zajęć jest używanie różnego typu sprzętu min. są to hantle, piłki, stepy, obciążniki. Głównym celem zajęć jest poprawa przemiany materii, spalanie większej ilości kalorii a co za tym idzie poprawa naszej sylwetki. 

RAMIONA & PŁASKI BRZUCH  

Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka oraz zmniejszony obwód w talii. Zajęcia składają się z części w stępnej, która ma na celu podniesienia tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Nastomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. 

TABATA

Niezwykle intensywny trening interwałowy. Prawidłowo wykonywany poprawia wydolność areobową i anaerobową, przyspiesza metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej.

RZEŹBA CIAŁA 

Są to ćwiczenia kształtujące, wzmacniające i ujędrniające całe ciało z wykorzystaniem różnego rodzaju przyrządów podnoszących intensywność wykonywanych ćwiczeń. Mocniejsze mięśnie to więcej kalorii spalanych podczas dnia i szybsza przemiana materii! Trening ten angażuje nie tylko mięśnie, ale również inne układy w organiźmie, zwiększając tym samym poziom endorfin w ciele człowieka przez co mamy energię na cały dzień. 
 

STEP & SHAPE 

Trening łączy w sobie ćwiczenia aerobowe i wzmacniające. Zajęcia odbywają się w rytm muzyki i z wykorzystaniem hantli, obciążeń oraz stepów. Są to proste ćwiczenia polegające na kombinacji podstawowych kroków na stepie. Podczas treningu instruktor stopniowo uczy choreografii, która skutecznie poprawia koordynację ruchową. Ciągłe wchodzenie i schodzenie ze stepu pomaga kształtować dolne partie mięśni, a wykorzystywane do ćwiczeń przyrządy – górne. Step&Shape to znacznie lepsza kondycja, smuklejsza sylwetka i znacznie więcej energii na co dzień.

Strefa cardio

Ciało i umysł

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Troska o zdrowy i mocny kręgosłup powinna więc być dla Ciebie być priorytetem! Tylko regularne, systematyczne ćwiczenia skutecznie zniwelują dolegliwości oraz uchronią Twój kręgosłup przed degeneracją, która następuje poprzez siedzący lub stojący tryb pracy, zgarbioną sylwetkę, asymetryczne przeciążenie ciała (noszenie torby zawsze na tym samym ramieniu) a przede wszystkim wszechobecny stres.
Zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
Sesje oparte są na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających, koordynacyjnych i równoważnych (na bazie pilatesa i jogi). Odciążają kręgi wzmacniając głębokie partie mięśniowe pleców oraz likwidują przykurcze mięśni wydłużając i rozluźniając napięcia.

JOGA

To gimnastyka doskonalona na przestrzeni wieków, o charakterze relaksacyjnym. Ćwiczenia rozciągają mięśnie, uwydatniając ich naturalny kształt, rozluźniają stawy, uelastyczniają kręgosłup, zapobiegają kontuzjom, zwiększają efektywność ćwiczeń siłowych i aerobowych, a przy dłuższym praktykowaniu poprawiają pracę narządów wewnętrznych.
 

POWER PILATES

Bardziej intensywna wersja pilatesu. Ćwiczenia angażujące całe ciało ze szczególnym uwzględnienim mięśni głębokich. Dzięki podniesieniu intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalanych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie tempa metabolizmu. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech. Ćwiczenia polecane są wszystkim. Zapobiegają bólom kręgosłupa, wysmuklają sylwetkę i poprawiają postawę. Relaksują, redukują stres oraz napięcie np. w okolicy karku.
 

PILATES

Zestaw ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięsni ciała. Ćwiczenia odbywają się przy spokojnej relaksacyjnej muzyce. Ruchy są wolne i precyzyjne. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech. Ćwiczenia polecane są wszystkim. Zapobiegają bólom kręgosłupa, wysmuklają sylwetkę i poprawiają postawę. Relaksują, redukują stres oraz napięcie np. w okolicy karku.

Aktualności

  poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota 
10:00 - 11:00           Pilates
Paulina
11:00 - 12:00           Ramiona
&Płaski Brzuch

 
16:30 - 17:30 Zdrowy Kręgosłup
Krzysztof
                    Zdrowy Kręgosłup
Krzysztof
   
17:30 - 18:30 TBC
Mariusz
Rzeźba Ciała 
 
    Stop
Cellulit

 
 
18:30 - 19:30 Power
Pilates

 
BUP
 
TABATA

 
Brazylijskie Pośladki
 
Zdrowy Kręgosłup
Krzysztof
 
19:30 - 20:30 Obwód
Stacyjny

 
Joga

 
BUP
 
Ramiona
&Płaski Brzuch


 
   
20:30 - 21:30
 
     
 
 

Na zajęcia fitness obowiązują wcześniejsze zapisy pod numerem telefonu 81 452 85 05 lub drogą elektroniczną fitness@hotelforumlublin.pl. 

Minimalna liczba uczestników na zajęciach to 5 osób.